sobota 3. září 2016

Recenze: odličovací krém Cannaderm Natura

V poslední době u mě přibylo několik velmi šikovných kosmetických pomocníků, o které se s vámi prostě musím podělit. Dnes tedy opět zavítáme do světa kosmetiky a tentokrát bych vám chtěla představit svého nového skvělého kamaráda - odličovací krém Natura značky Cannaderm. 

V poslední době jsem k odličování pleti volila spíše pleťové či micelární vody, mezi nimiž jsem našla pár těch, které se blíží k dokonalosti. Pro jednou jsem se ale rozhodla udělat výjimku a vyzkoušet odličovací krém Natura od značky přírodní konopné kosmetiky Cannaderm. Při prvním použití jsem měla poněkud obavy, protože jsem se často potýkala při odličování různými přípravky s pálením očí, u odličovacích mlék se mi pak stávalo, že make-up jenom "rozmazaly" po obličeji a okolo očí, ale pořádně neodlíčily. Odličovací krém Cannaderm Natura však překvapil!

Jedná se o extra jemný odličovací krém s přírodní krémovou recepturou, která je vhodná pro každodenní použití i u citlivé pleti, kterou nedráždí a nevysušuje, alespoň tak krém popisuje výrobce. V tomto musím stoprocentně souhlasit - pálení očí se nedostavilo, pleť je po odlíčení jemná a hladká. Spolehlivě by měl odlíčit i voděodolnou řasenku, ty ale právě kvůli tomu, že se hůře odličují, nepoužívám, a zatím jsem tedy jejich odličování prostřednictvím krému Natura nevyzkoušela. 

Použití je naprosto klasické - stačí krém nanést na odličovací tampónek a krouživými, jemnými pohyby stírat make-up a líčení. Konzistence krému je poměrně hustá, čehož jsem se nejdříve zalekla. Na pleti však malinko "povolí" a odličování je snadné a příjemné. Právě kvůli vyšší hustotě jsem nejdříve krému na tampónky nanášela zbytečně moc, stačí ho však opravdu trošku - zhruba velikost větší rozinky :) Krém je bílý a má jemnou, přírodní a nevtíravou vůni. Co je ale hlavní, krém opravdu skvěle odličuje. Většinou nosím více vrstev řasenky a oční linky, což bývá při odličování často problém. Krém Natura se však osvědčil. Za pomoci dvou až tří tampónků odlíčím veškerý make-up a ráno se nebudím s černými vnitřními koutky očí ani rozmazanými zbytky řasenky po obličeji. Splňuje zkrátka přesně to, co slibuje. 

150 ml balení odličovacího krému Natura od Cannadermu můžete zakoupit zde za 221 Kč. Cena je možná trochu vyšší a určitě lze zakoupit mnoho levnějších produktů k odličování. V tomto případě si však myslím, že se vyplatí trochu si připlatit. Nejenže platíte za kvalitu, ale jedná se i o přírodní produkt s obsahem 2 % léčivého konopí, který má i certifikát CPK (certifikovaná přírodní kosmetika). A protože jsem za několik týdnů používání nenašla nic, co bych mohla krému vytknout, dávám 5 pandiček a vřele doporučuji :)


Žádné komentáře:

Okomentovat