čtvrtek 18. února 2016

Šik oblečení do práce v lookbooku Mohito Simply Office jaro 2016

Ať už si procházíte nejrůznějšími pracovními pohovory jako já, nebo už jste svůj dream job našly a sháníte oblečení vhodné do kanceláře, které by ale zároveň nebylo jako pro šedou myšku, pak vás asi stejně jako mě zaujme lookbook značky Mohito s názvem Simply Office pro jaro 2016. Je plný elegantních kousků, které však v žádném případě nepůsobí usedlým dojmem, ale naopak obsahují prvky, jež z nich tvoří opravdu šik outfity. 
Kolekce vsází na spíše neutrální barvy, ale spoléhá na oživující doplňky a aplikace v podobě pásků, mašlí, zajímavých límečků i kabelek. Zapomeňte na šedé kostýmky, jde to opravdu lépe a zajímavěji. Na své si přijdou zastánkyně sukní a šatů, ale i ty, které raději nohy schovávají (třeba proto, že stejně jako já přes zimu holení nohou trochu flákaly).
 
Tento outfit je z celé kolekce můj nejoblíbenější. Nestárnoucí černobílá kombinace oživená rudou kabelkou je skvělá, stejně jako elegantní límeček. Dlouhý rukáv je vzhledem k zimě také skvělý, jen by mohly být o něco delší také samotné šaty. 
Toto je můj favorit č. 2. Uznávám, že kombinace černé, bílé a béžové není nijak originální, ale trendy mašlička na košili a zajímavý střih sukně to v kombinaci s výraznou rtěnkou napraví. Jaký je váš favorit?

Žádné komentáře:

Okomentovat