čtvrtek 4. srpna 2016

Recenze: Přírodní intimní péče Intime Cannaderm

Čím dál více tíhnu k přírodním věcem, kosmetiku nevyjímaje, a tak jsem byla možností vyzkoušet čistě přírodní emulzi Intime od Cannaderm velmi nadšená. Očekávání byla velká, jak u mě tedy tento produkt obstál?


Na začátek něco málo o samotném produktu. Jedná se o opravdu čistě přírodní emulzi s obsahem 5 % léčivého konopí, grepových semínek a panthenolu. Nejsou v ní obsažena žádná barviva ani parfémy a svým složením je skvělým společníkem v boji proti mykózám a kvasinkovým infekcím, což je v létě velmi vítaná pomoc. Je vhodná opravdu pro každého a tím myslím opravdu každého, takže i muže. Příteli jsem ji zatím na vyzkoušení nedala, ale určitě to v budoucnu udělám :) A kdy ji vyzkoušet? Je vhodná pro každodenní použití, ale určitě si ji s sebou nezapomeňte přibalit například cestou do bazénu či sauny.



Několik intimních gelů jsem již vyzkoušela a tento je úplně jiný než ostatní. Už na první pohled zaujme barvou, která je tmavě žlutá. Voní velmi lehce a zajímavě. Nedá se říct, že by mi vyloženě krásně voněl, ale vůně určitě není ani nijak nepříjemná. Určitě je z něj cítit, že je to zkrátka přírodní produkt s konopím :) Konzistence je velmi jemná a příjemná, ne úplně gelová, hustší, ale ne tuhá. Krásně se roztírá a stačí jen malinko, takže určitě vydrží hodně dlouho. Nemáte po ní nijak lepivý pocit, naopak, krásně a lehce se umývá.



A jaké jsou dojmy po dvou týdnech používání? Péči Intime používám moc ráda a myslím, že ještě dlouho budu vzhledem k tomu, že mi téměř neubylo :) Naštěstí kvasinkovými infekcemi netrpím, takže působení produktu v tomto ohledu nemůžu příliš hodnotit, ale v létě něco podobného můžeme chytit raz dva, takže jako prevence je určitě velmi užitečný. Pokud vás Intime zaujal, můžete ho pořídit zde, nyní navíc získáte balení s 50 ml zdarma, takže vám vydrží ještě o něco déle. A jestli bych si tento produkt pořídila i poté, až mi dojde? Určitě. Moje hodnocení je 5 pandiček z 5 :)

Žádné komentáře:

Okomentovat