čtvrtek 3. března 2016

Filmové tipy pro studené březnové večery

Taky jste se už těšili, že zimě zamáváme a přijde jaro? A místo toho nám sněží v Praze i v Brně :) Aspoň tak ale máme čas na sledování filmů, a pokud hledáte inspiraci, přináším vám 5 filmových tipů pro březnové večery, které mě v poslední době zaujaly.

  1. Lída Baarová - tento kontroverzní film, který vyvolal vlnu negativních reakcí, mě opravdu dostal. Předem upozorňuji, že je podle mě určený spíše ženám, přeci jen muži možná hůř pochopí, že se žena může zamilovat do nacisty. Překvapilo mě i to, že většina věcí ve filmu je opravdu podle pravdy, o to větší mrazení v zádech vás čeká. Nenechte se odradit špatnými kritikami, vlastně neznám nikoho, kdo film viděl a nelíbil se mu (až na katastrofální milostnou scénu). Ideální na návštěvu kina s kamarádkou :)                 
  2. Sázka na nejistotu - tento hvězdně obsazený snímek nominovaný na Oscara se bude podle mě líbit i vašemu příteli. Zatímco holky budou obdivovat Ryana Goslinga, klukům se bude líbit bankovní prostředí. Jediné, co mě ve filmu poněkud vadilo, bylo nadměrné používání odborných bankovních termínů, kterým za mák nerozumím. Občas se mi tak stalo, že jsem pár minut absolutně netušila, o čem je řeč. Ale i tak je tento film zábavný a zajímavý.  
  3. Dánská dívka - další film, který ženy pochopí a ocení, a muži se při něm budou cítit poněkud nesví. Dánská dívka představuje další neuvěřitelný výkon Eddieho Redmayna a také vás možná odradí od toho ze srandy svého přítele líčit nebo oblékat do vašich šatů :) Je to krásný a emotivní příběh o lásce, odvaze a pochopení.
  4. Kmotr - jedna z největších filmových klasik se vrací na plátna kin a jestli vás také baví mafiánské prostředí, vyrazte do kina také. I když už jsem tento film viděla, šla bych znovu, v kině je přeci jen ten požitek ještě větší. A Don Corleone se prostě nikdy neomrzí. The Godfather
  5.  Zmizení (Prisoners) - pokud jste ještě neviděli tento thriller a napínavé filmy vás baví, pak tento vřele doporučuji. Celé více než dvě hodiny jsem se nemohla od počítače odtrhnout a srdce mi bušilo jako o závod, bezpochyby jeden z nejlepších thrillerů, které jsem viděla. Jake Gyllenhaal i Hugh Jackman jsou zde vynikající! 
  6. Bonusový tip na dnešní večer - Spotligh - tento film jsem ještě neviděla, ale vítězný oscarový snímek, který by měl slibovat velkou kvalitu, si nemůžu nechat ujít a je tak v plánu na dnešní večer. Jakožto studovanou žurnalistku mě samozřejmě tento thriller/drama o reportérech odhalujících zneužívání dětí církví hrozně zajímá a doufám, že nezklame!

Žádné komentáře:

Okomentovat