sobota 19. března 2016

Moje nákupy na Ebay I.

Jestli jste i vy podlehli kouzlu levného zboží všeho druhu na Ebay, asi víte, že ne vždy koupený produkt úplně splňuje naše představy. Právě kvůli (většinou) nízké ceně jsem ochotná různé nedostatky přehlédnout a odpustit, ale u oblečení se mi už víckrát stalo, že bylo prostě nenositelné. Proto na Ebay už nakupuju víceméně jenom bižuterii, doplňky a také různé roztomilé blbůstky typu lepítek nebo washi pásek. Nedávno jsem si udělala radost spoustou těchto věciček za podle mě skvělé ceny a rozhodla jsem se vámi podělit o své zkušenosti, tipy a hodnocení. První díl mých nákupů na Ebay je tu :)

1. Roztomilá lepítka (odkaz zde)
Mým prvním tipem jsou tato roztomilá lepítka se zajíčkem, která se hodí třeba jako "záložky" do sešitů či diářů. Vybrat si můžete ze čtyř různých variant - kromě růžových zajíčkovských jsou v nabídce i modré s medvědem, žluté s prasátkem a zelené s ovečkou. Kupovala jsem je za necelých 18 Kč. Doba dodání byla klasicky zhruba 3 týdny. Příjemně mě překvapilo i to, že jich je opravdu hodně, od každého typu asi 25-30. Za mě tedy určitě 5 pandiček z 5 :)

2. Washi pásky, 10 ks (zde)
Těchto 10 kusů washi pásek jsem vyhrála v aukci za 35 Kč. Jejich nevýhodou je to, že jsou vybírány náhodně, takže nevíte, jaké pásky vám přijdou. Já jsem však vcelku spokojená, většinu z nich určitě nějak využiju. Dalším mínusem je, že pásky opravdu není moc, ale za 3,50 Kč za kus asi nemůžu čekat víc :) Takže dávám 4 pandičky za zmíněné drobné nedostatky. 

3. Sada samolepek (odkaz zde)
Za 18 Kč si můžete pořídit 38 kusů s různou tématikou i vy. Já jsem si vybrala vzor Kawaii, dále je v nabídce Vintage, Cat, Flower, Happy Birthday, Kiss me, Sweet a Animal. Sice ještě úplně nevím, k čemu mi samolepky budou, ale připadaly mi tak krásné, že jsem je prostě musela mít :) A možná pěkně ozdobí nějaké přání nebo sešit. Tady není co vytknout, dávám 5 pandiček.
4. Washi pásky, 10 ks (odkaz zde)
Mým posledním nákupem a tipem zároveň je další sada 10 washi pásek. Opět se jednalo o aukci, kde jsem je vyhrála za neuvěřitelných 14 Kč, takže super nákup. Také byly vybírány náhodně a tentokrát jsem spokojená moc, jsou opravdu krásné a využiju asi všechny. Sice jsou zase dost krátké a neoblepím s nimi tolik věcí, kolik bych chtěla, ale za 14 Kč za všechny si určitě stěžovat nemůžu :) Takže opět 4 pandičky. 
Jaký tip vás zaujal? A co na Ebay kupujete vy? Napište do komentářů nebo na fashionandtrends@seznam.cz! Budu se těšit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat